martes, 15 de enero de 2019

Una de campistes!



  Ens vam conèixer al càmping. Vam fer amistat, una gran amistat. Vam començar a fer petites sortides, que si a la platja, un dia aquí, un altre allà i de mica en mica ens vàrem anar engrescant.
De sobte ens trobem organitzant un viatge a Holanda, després va ser Roma, després vàrem anar a Brussel·les, Eivissa,  i ara ja estem pensant en Londres.

Us explicaré les nostres aventures, un grup de 10 persones, com s'organitzen per agafar el mateix vol, per dormir als mateixos hotels, fins i tot junts en un apartament, com trobar lloc per dinar o sopar per tots....
 
Quedar tots un dia a la mateixa hora, cadascú a casa seva però, per fer la reserva de l'hotel. Per assegurar-nos que tots tinguéssim habitació al mateix lloc. Unes converses de whatsapp que no tenen preu. Hores i hores de tertúlies, farem això, farem allò, jo vull anar aquí, jo vull anar cap allà....

El viatge de Roma ja va començar amb un ensurt, jo em vaig deixar el telèfon en el servei de l'aeroport mentre fèiem cua per embarcar!!!! Imagineu, una boixa corrent escales amunt com un llamp desitjant que encara ningú hagués entrat al mateix WC on havia estat jo.

En el viatge de Brussel·les a en Guille se li van emportar la maleta en la recollida a l'arribada a Bèlgica. Un noi que tenia exactament una maleta igual que la seva. La vàrem recuperar??????????

Doncs bé, petites vivències divertides per compartir.

En la pròxima entrega us explicaré com va acabar la història del telèfon i si vam recuperar la maleta o no!

Fins ven aviat!!




3 comentarios:

  1. Hola Montse, sóc la Laura, una companya d'aquest curs. M'agrada molt el teu blog ja que a part de la informació i l'experiència que pots aportar d'haver fet tants viatges, expliques anècdotes i això pot ser molt divertit. Espero que n'expliquis de ben divertides. I evidentment llocs que hagueu descobert o que siguin interessants de visitar.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Hola Montse, sóc la Laura, una companya d'aquest curs. M'agrada molt el teu blog ja que a part de la informació i l'experiència que pots aportar d'haver fet tants viatges, expliques anècdotes i això pot ser molt divertit. Espero que n'expliquis de ben divertides. I evidentment llocs que hagueu descobert o que siguin interessants de visitar.
    Per cert, no cal dir que seguiré llegint les teves entrades. Un salut i espero que et vagi molt bé els curs. Fins aviat.

    ResponderEliminar